Helgen!

Helgen har varit väldigt mysig.

I fredags var det väldigt lugnt, jag klippte mig hos Lilian.
Därifrån åkte jag & A in till stan och mötte upp Anna för lite käk och en flaska rött hos Greken.
Därefter hem och spenderade resten av kvällen hemma... skön avslutning på veckan.

På lördagen åkte jag & A ganska tidigt ut till mina föräldrar, vi hade solning som vår enda plan men tji fick vi eftersom solen var ständigt frånvarande och varma brisar hade bytts ut mot kalla vindar.
Vi åkte ut till skogen och gick 7,5km terräng istället... fan vad hela rutten gick upp och ner.. vi pallade inte jogga hela skiten så vi blandade gång med jogging.... på ett utav ställena så gick man förbi en stor äng och där var så satans mycket flugor och grejer som stormade mot en så man blev mer eller mindre tvungen att springa för livet.

När mamma & pappa kom hem från sin utflykt så bjöds det på rökta räkor, makrill och grillspett.. det var super gott!
Det blv en del drinkar och mamma & jag stod och dansade till gamla charter-låtar i någon timme.
Sen tittade grabbarna på hockey så mamma och jag tittade på några band från när jag var liten..
Det är så sjukt svårt att få grepp om att man faktiskt varit så liten...
NOSTALGI!
Vi var i säng strax innan 00,00.

I söndas hjälpte vi min syster med en del skit som hon skulle slänga på tippen, de håller på för fullt ute i deras nya söta lilla hus.
Det är så vackert så jag själv skulle vilja bo där!
Och vilken galet fin utsikt de har från sitt sovrum på ovanvåningen!!!
Vid 17,00 åkte jag & A hem till Anna & Peter och käkade middag som vi tog med oss, vi spelade även lite guitar Hero och Buzz.. blev en riktigt bra kväll och vi var hemma strax efter 22.. perfekt tid..


Nu är det måndag igen och arbetet väntar

Kommentarer
Postat av: Storsviskonet

Tack än en gång för hjälpen och jättekul att Du tycker om vårt hus! Kram kram

2008-05-19 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback