Grymm!

Jag gjorde något riktigt kul imorse.
Jag tog på mig mina löparskor och gick till jobet i rask takt..
Det tog lite mer än 1 timme och det var såååå värt det.

Det var lite kyligt och jag ångrade flera gånger att jag inte hade tagit en halsduk men det blev bättre sen.
Nu spänner det och rycker i mina låt och vader men det är det fan värt!!

Känslan är underbar, jag får ju erkänna att det gjorde riktigt ont i kroppen att gå upp 1h tidigare än vanligt och jag var så nära på att slänga in handduken när jag såg A ligga kvar skönt i sängen som min kropp så högljudt skrek efter.

Men jag gick och jag gick och jag gick och när jag kom fram var jag så fin och mör i kroppen haha.

Jag hade egentligen velat gå hem också men vi måste storhandla så det passar sig inte så bra.. fast det är störigt nu när det är så himmla fint!!!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Sån liten hurtbulle, jätteduktig! :)

2008-05-13 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback