Fredag!

Ännu en vecka har gått.

Jag har tidigt på dagen fått städat undan sådant som jag tycker är jobbigt och sådant som tar extra tid
Såsom att skriva kontrakten & kontera fakturorna.
Men det är gjort nu och sen kvarstår bara sådant smått som gör att man kan hålla på med flera saker samtidigt, men det är lugnt idag, som på alla fredagar.

Ikväll ska jag på fest hos Lina, det snackas om att folk ska dra vidare till hellnight för de har "Tattoo bash" där idag då de hyrt in folk som tatuerar gästerna på klubben men jag känner att det räcker med en förfest för mig och det räcker med tatueringar så länge...

Imorgon har jag körlektion 8,30 sen ska jag direkt efter till min syster och hjälpa henne & Tony att flytta ut resten av deras saker till fin fina huset. Jag har rätt lite lust med det om jag ska vara helt ärlig, jag hade hellre suttit i deras trädgård med en iskall cider en cesarsallad och en bra tidining, men så kul ska vi inte ha det, här ska det fås blåmärken ich tunga lyft.. det kan det vara värt =)

Söndagen ska spenderas ute hos föräldrarna för att fira pappas födelsedag och mors dag.
Vet inte vad resten av söndagen frambringar, only time will tell.


Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Big sissi

Jag vet, jag vet det är pissetråkigt att flytta men från söndag är mitt casa Ditt casa så cider och sallad finns att få när helst Du känner för det! Puss

2008-05-23 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback