Dumpad!

Jag skulle träffa Jennie efter jobbet idag men jag blev dumpad!

Sanni skickade ett sms imorse och frågade om jag ville ta en drink och en bit mat på möllan men jag förklarade att jag redan var uppbokad och att jag skulle höra av ig ifall jag blev dumpad.

Och det blev jag hihi.

Jennie ska ha något test så jag tycker vi alla kan hålla tummarna för att det går vägen för henne!
vi skulle försöka ses imorgon ist om jag kunde.

Så då blir det middag med Sanni på möllan, gott gott...

--------------------------------------------------------------------------------
Såhär kul hade Anna & jag på gården i söndags

image733

Vi åt kebab och drack vin,  det är inte varje dag vill jag lova, faktiskt första för mig och om ni vill veta så var det inte så dumt =)
image734

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback