Vi fick den inte!

Vi fick inte den lägenheten som vi haft bud på sedan November... kärringen är ett A-hole och mer orkar jag inte säga....

Så nu är jakten igång igen, vi har några visningar inbokade på söndag så vi får väl se vad som händer...
Intresset är ganska mättat från min sida... jag har ingen större lust men det är alltid kul att få se hur folk bor....


Iår klippte jag mig och jag är nöjd, inget avancerat alls bara det vanliga.
Mellan jobb och klipptid så hade jag lite tid över och begav mig till Jägers för att se om jag kunde hitta ett par jeans...
Som jags krev igår så var utbudet under all kritik...
MEN jag hittade ett par svarta highwater som jag kan ha... det blev skitläckert ihop med skurningen och tatueringen.. gött!!
Sen hittade jag även en kortärmad kavaj som jag var "Tvungen" att köpa...
Två plagg rikare och lite fattigare på kontot men det gör inte så mycket...

Idag så ska jag träna och sen glo en bra film vid 21,00 världarnas krig på tv..
Innan dess ska jag förhoppningsvis hinna hitta ett par svarta bikinitrosor och kanske något mer?
(Fan vad det shoppas)

Hittade ett par Überläckra pumps med nitar som jag fåt fota och lägga in.
Jag är inte helt överens med nitmodet, det känns lite för mycket rocker på något sätt....
Men när jag provar och ser det på så är jag nöjd, jag trivs i det... väldigt bra....

Jag har hittat ett armband som väckte lite "Must have" känslor i min kropp.. men jag tyckte det var lite dyrt..
jag är rätt snål ibland.. speciellt när det handlar om smycken...
130:- vill de ha för det.. vilket egentligen inte är en stor summa pengar... men om man jämnför vad man ANNARS kan få för 130:- så känns det som om ett litet armband i trä ligger lägre i Prio....
Men känner jag mig själv rätt så ligger det i en påse på väg hem till Trelleborgsgatan 8a (Eller Rågåkersvägen) imorgon

image706



Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback