Planerar

Tänkte att det var bäst att jobba med allvar på min lista så jag vet vad jag behöver lägga fram, imorgon blir det nog mest att Kris-köpa det som man inte tänkt på... såsom tandkräm o.s.v

Min lista är redan väldigt lång... men bättre det...än att jag glömmer något viktigt... jag känner ändå att jag får
"Prov-packa" för att se så att allt får plats, jag har ju stora planer.. men mest stora skidkläder haha... det är dem som tar stor plats...

Jag blir så lycklig när jag tittar ut genom fönstret!
Det är soligt och molnfritt... solen lyser in på mitt kontor och värmer min arm, underbart!!
Sånt här väder får mig att vilja gräva fram alla pumps och sommarskor som jag har...
Ta på mig korta byxor och en t-shirt.. Härligt


Jag sitter och drömmer mig bort, det är lite lugnare på jobb just nu... alla verkar lägga om sina arbetsrutiner, boka om möten och transporter... förmodligen inför resan... det gör att jag har lite mindre att göra..

Berättade jag om hur rumsdelningen blev på hotellet?
Jag hade skirvit upp att jag ville dela rum med min arbetskamrat och hon med mig.. MEN
Jag får dela rum med min chef... känns både kul och tråkigt... jag vågar inte vara lika mycket "Jag"... fast Å andra sidan så är det ju inte arbetsrelaterat utan ren semester.. man kanske ska ta alla chanser man får att visa vilken skön människa man är egentligen haha??!!

Vi får se, jag väntar på att hon ska lägga ribban sen kan jag rätta mig efter det, hon är ganska utflippad hon med nämligen haha... kan tänka mig att hon plockar upp en flaska sprit på rummet för att  "Förfesta"...
Inget mig emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback