P-Piller

Igår började jag på mina nya p-pilller.. samma piller om jag ojjat mig över ända sedan oktober.... men NU är det dax!!!

Vi får se hur det funkar.. har aldrigt ötit piller med östrogen i... kanske funkar det för mig.. jag hoppas det...

Halsontet är bestående, och det är värre... så jag hoppas det når sin peak idag eller imorgon så man inte förspiller hela helgen på att vara snorig och allmänt hängig...

Jag vill passa på att göra en lite "Shout out" för lite bra musik. 
I min mp3 just nu så går Jack Johnson's nya "sleep through the static" på repeat.. hans röst är så underbar och får mig att smälta... jag blir lugn och harmonisk när jag lyssnar på honom... skulle kunna somna till hans musik (på ett bra sätt) varje dag....

Är totalt förälskad i hans röst......Underbart!

Att han sen ser ut som en riktig man gör ju inte saken värre direkt... mums

image711


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback