Ont!

Igår tränade jag, det blev nog lite för mycket av det goda och lite för lite stretching för idag har jag ont i muskler jag annars aldrig märker....

Idag är det klippningsdax för mig.. och innan det ska jag försöka hitta ett par nya brallor... frågan är om utbudet är speciellt stort på jägers??? Anledningen till att jag inte åker längre in till stan är för att jag klipper mig utanför stan och ska jag bege mig in från utkanten in och sen tillbaka så hinner jag inte....
Nog om det, jag räknar inte med att utbudet kommer ge mig något speciellt...
Nee, jag väntar nog tills helgen och tar en runda på stan ist...

A's föräldrar är i Indien så vi ska mysa i deras hus hela helgen, äta god middag och titta på film... längtar efter lite avslappning...

Nästa vecka åker jag till Österrike, jag har massor att packa och som vanligt är jag sent ute... jag vet att det förmodligen inte kommer bli allt för mycket planerande i helgen heller så mån-ons kommer bli stressens dagar..

Jag längtar efter helg just nu... något konstigt har hänt med mitt kreditkort, trots att jag inte använder det så dras där en ränta.. så jag får lägga in 4-5:- varje månad på pengar som jag aldirg rört.. jätte märkligt... någon som varit med om samma?
Jag får ringa ett samtal till "Bonken" och höra vad de sysslar med och i sådant fall säga av min kredit...
Finns inte en chans att jag betalar ränta för något jag inte utnyttjar....

Big A-HOLES på banken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback