Lördag

Jag satt hundvakt i helgen igen..
Ärligt... någon som är förvånad?
Kom igen... inte ens lite förvånade?

Sandra Motte kom förbi en sväng och vi gick ner och köpte lite fika och lunch...
Det var ganska kyligt ute och lååånnggg kö på ICA...
Men det var skönt när vi väl kom hem...
Vi glodde en film och småsnackade...
Det blev inte jätte länge för Sandra skulle iväg på fest och var tvungen att fixa till sig...

Jag var själv rätt slut och seg i kroppen efter gårdagen.. inte bakis.. bara trött och seg... så jag drog på mig en filt och tittade på tv en stund innan det var dax för maten...

Bilden är ju uder all kritik men jag ville visa att jag hade hela fotöljen full med hundar...
Jag försökte verkligen få med alla tre men som ni ser så gick det sådär..
Men ni ser micke som nannar brevid mig och molly som nannar på mig...
Jag var ganska frusen men det löste sig när de kom och lade sig..

Goa vovvar.....

image702

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback