Läget?

Läget bloggen?

Fy, jag mår som en räv... gömmer dock inte undan det faktum att jag fötjänar att må som en räv...
Fyra dagar med öppen bar... igår kom jag hem 05,30 och fick sammanlagt 3-4 timmars sömn.. kom hem vid 00,00 imorse....

Weekenden har varit underbar, allting har varit perfekt och lite därtill...
Skidor är kul men går fasligt fort, pjäxorna spände så mina tår domnade av, det blev bara en skidåkningsdag för mig, jag kastade in handduken efter dagens slut... spända pjäxor, bakis mage och allmänt bakis illamående samt ansträngande med skidorna är på tok för jobbigt, trodde jag skulle krevera och kräkas ute i snön....
Det snöade nästan alla dagar.... perfekt...
Det var sååå vackert....
Första dagen hade det dock regnat lite så snön var tung och jobbig att arbeta i...

Vår jubileumsmiddag var jätte grymm, underhållning på hög nivå, mat som heter duga och Sonja Aldén flögs in för att sjunga för oss... helt otroligt vad mycket pengar det måste kostat att få in en sådan "Kändis".. nu lyssnar inte jag så mycket på svensk musik överlag men jag har Rix fm igång varje dag på jobb och där går hennes låtar varma...

Jag har alldeles för mycket att berätta och jag orkar inte sitta och dra igenom det just nu.....
Vi får ta det en annan dag!

Trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Miia

Du kunde gott lämnat snön därhän! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback