Jobbar ni?

Jobbar ni också bara till 13,00 imorgon??
Detta är första gången jag någonsin får gå hem tidigt på en "Klämdag" känns riktigt, riktigt nice...

Jag har ingen aning om hur jag ska fördriva tiden man jag har STORA planer och ska inte låta dagen gå till spillo, men så låter det ofta när man plötsligt får lite tid över.... förmidligen finner ni mig sittandes hemma med tv:n i bakgrunden när jag läser min bok...

MEN, det kan väl också kallas att fördriva tiden? Om än inte på ett lika storslaget sätt som planerat......

Har ni några planer inför påsk-helgen?
Jag har en middag med familjen inplanerad, ska bli mysigt...
Ett litet träningspass i form av att lyfta diverse kartonger och påsar från min systers källarutrymme på måndagen....annars kanske det blir lite quality-time med vänner...?????
Jag får helt enkelt vänta och se vad helgen för med sig... jag har en del uppgifter jag måste fixa... får se om jag är på ett flitigt humör eller på ett lattjo-lajban humör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback