Inatt åker vi!

Inatt bär det av, eller egentligen tidigt imorgon...
Jag räknar det som "på natten" när man ska upp 03,00.....

Fy, ryser när jag tänker på det.... för man kommer såklart ha en mängd resenerver som håller på och prunkar i kroppen nrä man ska försöka komma till ro...

" Har jag packat allting jag behöver?"
" Har jag glömt något?"

Sen kommer scenariot då man om och om igen rabblar upp exakt varenda liten sak man packat ner för att försöka få sig själv lugn när man egentligen bara ligger i grubblar i onödan...

Vi ska för fan inte till ett U-Land.. Glömmer jag en nagelsax så finns det att köpa där... glömmer jag strumpor så kan man säkert hitta det där också...
Det är inte hela världen...

Så länge jag har det viktigaste med mig

Det ska bli så kul att träffa alla man pratat med i telefon dagligen men som man aldrig sett röken av...
Vi blir ju 126 Personer och jag undrar HUR I HELVETE man ska veta vem som är vem.. men det har någon varit smart och tänkt på... vi har alla fått varsin bricka med namn på.. smart va?
Känns på något vis lite Små-löjligt men när man är 126 pers så kan det vara rätt bra att inte få 126 frågor med "Vem är du?" eller "Vad heter du?"

Underlättar ganska mycket......

Får inte glömma biljetten!
Kanske borde skriva upp det någonstans?


Kommentarer
Postat av: Miia

Hoppas ni fåR skitskoj o att du kommer hem hel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback