Halsont!

Idag har jag ont i halsen, vaknade imorse men världens största hals.
kändes som om någon tryckt ner en fotboll i käften på mig.... obehagligt!

Så jag har gått med en stor stickad halsduk, den är väldigt vacker och gjorde gott, allt för att påskynda bättringsprocessen... och så några Treo på det vet ni!

Jag har suttit på ledig tid och skrivit ut lite foto som jag ska sätta upp här på jobbet, på vänner och annat som gör mig glad... känner att jag behöver det... när det blir lite motigt på jobb så kan man bara snegla upp och minnas och bli glad igen... perfekt!!

När "Collaget" är färdigt så kommer jag ta en bild och lägga upp...

Sandra!
Leo-banan fick vara vänlig och sitta mitt framför ögonen på mig, den bilden gör mig varm i hela kroppen... FÅGLAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback