Gozzip & Co

I Fredags så hann jag i princip bara hem för att byta om och sedan iväg igen.
Jag & Sandra D tog bussen ner till Hansa och mötte upp Sandras syster.

Vidare till Gozzip där vi bokat bord.
Ett jätte mysigt stället och perfekta platser fick vi också där vi kunde utblicka mot gågatan... Vi blev 7 pers och allting var perfekt
Efter den goda maten (Jag åt fläskfilé med gorgonzola) så drack vi lite drinkar och dansade i soffan...
Jag var hemma vid 00,00 igen...
En perfekt Fredag.. jag vaknade inte ens bakis dagen efter trots att cosmon som jag beställde smakade ovanligt mycket sprit!

Fanny & Johanna
image696


Söta Sessor, Alexandra & Anna!
image697

Johanna, Sandra D & Jag (Vad fan gör jag för min!?)
image698

Anna är så vacker så det inte är sant! här med en cosmo i högsta hugg!
image699

Alexandras jätte trevliga kompis Emmy (Tror jag hon heter)
image700

Jag med min ovaligt starka cosmo.. mumsigt!
image701

Kort och gott, en rikgtigt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback