Bizzart samtal....

I lördags på vår jubileums middag så fick vi 5-rätters och massor med vin och likör...

Vi festade in till tidiga morgon, det känns märkligt att vara en utav 12 damer (Jag är den yngsta, den som kommer efter mig är 6 år äldre) och 114 killar...

Alla dagar var det efterfest och det var helt okej att vara ensam tjej, tills i lördags.. då gick det över gränsen..
vi var 10st, jag och 9 killar som satt på en utav kollegornas rum, vi hade tömt alla våra minibarer och sammlat allting i hans rum, där satt vi och hade jätte trevligt...

Jag kilar in på toa för att fylla mitt glas med vatten, det var slut drucket för mig sedan någon timme innan..
In kommer en utav våra tekniker från Linköping och följande samtal utspelas mellan oss:
Håkan: Du kan ta det lugnt
Jag: Vad menar du?
Håkan: ja, du behöver inte känna någon press, vi förväntar oss inget utav dig så bara slappna av
Jag: (Ser ut som ett jävla frågetecken) va?
Håkan: Ja, bry dig inte om vad de pratar om, vi förväntar oss inget
Jag: (Funderar ut VAD det är dem pratat om som jag missat).....*tyst*
Håkan: *fortsätter* du kan gå när du vill, bara så du vet...

Vid detta läget så sätts även porr på, på tv:n och då var det dax att tacka för mig... det finns inte en chans i världen att jag stannar när man sätter på något sådant i bakgrunden.. och efter diverse illa beteende från några i rummet så känner jag att det fan är dax att bege sig hemåt...


Vadå "vi förväntar oss inget" ??

Det är helt sjukt att bara ens säga så!!! 

Kommentarer
Postat av: Sanni

Varför blir jag inte förvånad.. Killar alltså :P Men det låter som att du hade ganska kul därnere trots det. Ser fram emot att få höra mer om det, ses efter påsken?

2008-03-18 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback