Väder!

Det har blåst HELA dagen idag, imorse när jag cyklade till jobb så var det motvind HELA vägen hit och man kan ju gissa om jag nästan var plaskvåt när jag kom fram, som tur är förutspådde jag detta och tog med mig ett ombyte.

Det enda positiva detta medbringar är att (Om jag har tur) får motvind hela vägen hem!!!
Lina ska in på Jägers och frågade om jag ville hänga på och självklart vill jag det (Man är väl inte så dum och säger nej till shopping) =).

Jag fick min återbäring idag! wiho! inte många tusenlappar men tillräckligt för att jag ska bli skit glad!!
Vad ska man göra?
Shoppa upp eller spara klokt!?

Svårt val.....

Vi har en inkräktare i vårt rum, vår Vd's dotter har fått sommarjobb här och lämligt nog så har vi mest plats här...
Det stör inte så mycket men jag & Lina kan inte alls prata om samma privata saker som vi alltid brukar...
Hon heter Louise och ska fylla 23, pluggar till civilingenjör.

En väldigt kul tjej verkar det som, hon har bjudit med mig till stranden på torsdag (Vi slutar ju 13,00) men jag ska träffa Henke så det blir nog inte så lyckat, men en annan gång kanske vi kan göra något ihop.

image756

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback