Stukad fot!

Jag har en stukad fot!
Det har varit mycket värre... så pass att jag fått använda kryckor (Dock bara 1 dag)
Vill ni veta hur det gick till?

Jag & Sanni var på lomma i fredags, det var mysigt!
Vi hade vårt egna paradis i form av en liten ö mitt ute i vattnet.
Eftersom vattenståndet är så lågt just nu och eftersom lomma i är så långgrundt så blev där en fin torr fläck mitt ute i havet (Bilder kommer imorgon).
Där satt vi på "Playa de la boobies"

När vi sen skulle bada så tyckte vi att "Ohh men vi kör en sån baywatch grej?"
Såklart......
Så vi sprang för glatta livet och skojade och stimmade och min fot åker ner med en jävla fart i en grop av sand (Tro mig, det fanns kanske bara en i hela havet) och vrickar den, det mest komiska är att vi båda faller precis samtidigt.
Men Sanni klarar sig och jag ligger kvar där, känner hur smärtan går längst hela benet... tänker att "Det går nog över snart" men det gör det inte och när vi ska gå hem så gör det så fruktansvärt ont så jag går lika sakta som en gammal tant och Sanni kallas  "Speedy gonzales"

Helvetes skit tänker jag och ni kan tänka hur kul det var att dra sig upp för 4 trappor när man kom hem??
Not så much!

A
fick gå ner till apoteket och köpa ett stöd på kvällen.

Så resultatet är en stor bula på fotleden som är sådär vackert gul & blå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback