Spela Spel!

Lina ska följa med mig hem efter jobbet idag, vi hade bestämt att vi ska spela lite Gamecube.
Sen byggdes allting på och nu ska vi både gå till H&M på triangeln, gå förbi 7/11 och köpa deras "To die for brownie", sen gå till Falafel-stället och köpa mat.
Jag undrar vad min fot kommer säga om detta ständiga promenerande??
Nåväl, jag får lägga den i högläge när jag kommer hem sen =)

Min Kamera är helt död och jag har glömt bort att ladda den så det blir inga bilder från helgen idag heller.. snart har det gått en vecka =P.

Har ni några speciella planer för helgen?
Imorgon ska vi på Hellnight in the park, det är på debaser i folketspark.. det blir nog trevligt!
Ska jag vara riktigt ärlig så är jag lite orolig för hur det ska gå för lilla foten faktiskt, jag får se hur den känns helt enkelt.

På lördag så ska jag träffa Sandra Motte vi ska prata ikapp eftersom vi inte setts på ett tag.
A kommer åka öresund runt med sin familj för att fira hans brors 30-års dag, jag var såklart medbjuden men eftersom jag har hela skiten med foten så kände jag att en HEL DAG i köpenhamn inte funkar... Promenera konstant i 9 timmar....
No thank's

Ska vi ta lite Truck-Nörd snack också när jag ändå är i farten??
Vi har fått hem nya dieseltruckar med den nya hydrostaten så alla säljare från hela landet var här nere för att prova och jämnföra med en konkurents som vi hyrt in för dagen.
Jag blev nyfiken och ville själv köra med dem, har aldrig kört en diesel förut eftersom man inte får lov att köra dem inomhus.
Jag ville såklart inte köra när alla säljare stod och glodde för då blir det alltid en massa tjo och tjim och mobiler åker fram för man ska fotografera en tjej i klänning och klackar som kör truck, bara så irriterande!
jag & Lina stod och väntade och väntade på att alla skulle gå in så vi kunde få köra lite och jämnföra de andra bolagets truck mot vår.
Det var så fräckt!
Det tuffaste är ändå att den ena har dubbelkommando*, finns både positiva och negativa egenskaper kring den konstruktionen.
Det var fräckt att köra dem, de går ju så mycket fortare än våra eltruckar här inne och det var kul att köra utomhus och på vägen.
Jag har aldrig kört en truck med solo pilot tidigare så det var störigt med alla spakar man var tvungen att dra i för att tilta masten, sprida gafflarna och höja.
men det är väl en vanesak (?)

Så enda anledningen till att vi tagit fram en diesel med hydrostat är som ett hot mot Linde (annan truckleverantör) eftersom de varit störst på den biten.

Vi får väl se hur det går med försäljningen av dem....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

En liten bild på oss kursdeltagare från fabriken i tyskland, vår lärare i mitten "Phil" har skrivit en bok.
En dagbok om hans tid i Irak, jag har precis läst färdigt och den är väldigt bra.
Jag skrev en recension till honom och han blev väldigt glad.
Han är från The UK, Ser han inte typisk engelsk ut eller är det bara jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback