Midsommar!

Sådär, då är man tillbaka på jobbet efter flera dagars ledighet.

Jag har suttit hus & hundvakt i Bara sen i Torsdags.
Sandra Motte följde med ut redan på torsdagen och spenderade några välfyllda dagar (Åkte hem på Lördag eftermiddag)

Det blev en riktigt lugn midsommar, vi var bara 4st så det var väldigt lugnt.
Varken jag eller Sandra var speciellt sugna på en stor midsommar när allt kom till saken.

På fredagen så gjorde vi våra egna kransar av blommor som vi plockat på morgonen.
Jag hade inte så bra tålmod eller teknik så min krans såg mer ut som en blomsterhatt... men kul hade vi!!

Här sitter Sandra & Lina och mumsar på en äggmacka eftersom det var så pass långt till middagen


Med Sommrig drink


Sandra Är så vacker i sin krans!


Lina är söt och glad i sin krans!


En massa små söta blommor i håret efter kransen





Vi spelar Boccia AKA Fattigmansboule


Jag kör stenhårt på Valrossen, haha


Sandra rockade valrossen!!


Sandras vinst efter att hon fuskat!!! Men ingen orkade bry sig så vi tog en bild ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback