Helg

Helgen har verkligen varit blandad, både upp och ner.
Jag orkar inte gå igenom allting så jag skriver bara små snuttar, bilder och grejer kommer när jag hittar laddaren till min kamera...

Fredag: Jag var på Hellnight in the park på Debaser med Lina & Co. först på förfest hos "zwensson".
Gav mig hemmåt strax innan två. En shysst kväll.

Lördag: En VÄLDIGT lugn dag. A med familj åkte öresundrundt men jag kunde inte följa med pga foten.
På efter,middagen tröstade jag en vän som gjorde slut med sin pojkvän, vi lagade lite mat och hon grät och jag grät också en liten skvätt... det är bra att bearbeta.
Sådanna händelser får en alltid att analysera sitt egna förhållande så när A kom hem så pratade vi lite om vårt förhållande...

Söndag: Vi kom igång ganska sent på förmiddagen men bestämde oss till slut för att åka till Ystaddjurpark med min Mammut (Mamma)... där lekte vi med lemurer som btw har världens kallaste och mjukaste händer... alla bilder kommer sen som sagt... vi åkte en sväng inom syster med påhäng för att säga hej och sen hem för lite käk som pappa lagat... gott och en perfekt avslutning på dagen..


Hade ni en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback