Grattis till mig!

Idag fyller jag år!
22!!
Jag överöstes med presenter direkt när jag kom till jobbet, jag hann inte ens ställa undan min väska =)

Jag fick
Av Lina: Ett Hello kitty huvud som man öppnar och innuti finns två pennor och ett litet block, skit gulligt!! sen fick jag en fin ask med tuggummi inuti och ett fint hello kitty mönster på framsidan.

Av Anna fick jag en alldeles underbar Tunika Med Hello kitty på och 3 jätte fina nagellack

Av Louise fick jag en fin Berlock i form av en röd pussmun som passar mig perfekt om jag får säga det själv ;)

Och Av Jens fick jag en PEZ Dispenser med Tweety.. haha

Kändes som om alla gick på Hello Kitty tema eller sådant som är gulligt... Blev väldigt glad och är fortfarande otroligt glad för presenterna!!

Är så kul att folk har köpt till mig som jag inte ens räknade med och att inte en själ har frågat vad jagf önskat mig utan de har bara köpt sådant som de tyckte passade mig och slog huvudet på spiken direkt, underbart!!!


Så idag Är jag väldigt lycklig Av fler orsaker än att jag fått presenter.
A ska bjuda mig på restaurang ikväll och sen får vi se vad som händer, tror jag får min present av honom först på söndag (Har på känn att han ska lägga ihop med antingen min familj eller hans familj)

Och imorgon ska jag få träffa alla mina underbara vänner, jag längtar så!!
Jag får nog bara något för det verkar som om folk förväntar sig fika ist för chips och godis, men jag bakar mer än gärna för deras skull!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och till de som inte ens hört av sig och tackat varken JA eller NEJ till att komma tycker jag ska ha lite dåligt samvete för att de fått mig att känna mig oviktig!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis grattis! Ha en mysig kväll och helg! kram

2008-06-27 @ 15:44:49
Postat av: alexandra

Tack Louise!!!

Kram på dig oxå, hoppas allt är bra

2008-06-27 @ 15:55:36
Postat av: Miia

Grattis i efterskott!

2008-07-01 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback