Gjort detta innan?

Ibland kan jag vakna upp och känna känslan av att jag gjort allt, och inte på ett bra sätt.
Jag är rastlös.
Jag försöker tänka ut nya saker att hitta på, nya ställen att åka till, nya utflykter men det händer inget.
Jag är fast i något typ av hjul, allt som jag redan gjort snurrar runt i huvudet och vägrar låta nya ideér och äventyr ta plats för att utföras.

Självklart så sytar jag inte på stora äventyr såsom långa resor, fallskärmshopp o.s.v..
Det är de små sakerna

"Vad ska vi göra i helgen" sakerna som jag går bet på, jag kan bara komma på saker som vi gjort en eller flera ggr.

Och tyvärr är det så i mitt förhållande att det är JAG som får komma på sake annars så är vi bara hemma ELLER så kommer A på saker som vi gjort innan som han tyckte var mysigt.. sådär typiskt killigt.. vilket är FINE men ibland kräver man lite variation och jag är så avundsjuk på honom för att han är så jävla nöjd med allt vi gör.. Jag vill oxå kunna vara så!

Men det händer oftast att jag får känslan av "Nä ska vi göra det där IGEN?"

Vet inte vad det är, kanske är jag bara rastlös i själen och behöver finna något annat som jag kan lägga kraft på?

Nu när det är riktigt segt på jobb så blir jag ännu mer rastlös

Kommentarer
Postat av: Sanni

Du är inte ensam om att ha den känslan. Och tänk på mig som är typ 8 år äldre, jag har ju haft väldigt många fler helger på mig att fylla med "aktiviteter". Jag kan säga att det har vevats MÅNGA repriser på gamla godingar.. :)



Puss på dig, ses ikväll!

2008-06-28 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback