Forsakar

Vi var i Forsakar med A's föräldrar för någon vecka sedan, och samtidigt hälsade vi på 10 små Rottisar...
Några bilder från det kanske?? (Jag ser nu att det blir jätte många bilder men så får det blir)

Jag blir bombaderad med hundar


Ska vi pussas lite??


Absolut säger hunden och jag får en stor puss på halsen


Underbaraste underbara!


Raauuuww, jag är en falrig hund!! Se mina stora tänder!!


Jaha, hur vet man vilken man ska välja?


Denna kanske??


Se så farlig jag är!!


Maggan som är rädd för stora hundar tyckte att detta var en enkelt match


Hej! Du är det finaste jag sett


Smälter ert hjärta också?


Total lycka


---------------------------------------------------------Sen bar det av till Forsakar

Vi åt en god lunch och sen började vi promenera upp till översta fallet


En liten paus krävdes för att få detta på bild!


A's Föräldrar


Far & Son


Ser ni hur jag plågas? haha (Syns det att jag är bakis som ett djur?)


Och så en puss...


Vackert!


Så vackert!!


En riktigt bra dag var det där, som vanligt med familjen Lindh så ska det helst vara från arla morgon till sena kväll... så det är bäst man får en god natts sömn natten innan (Vilket jag inte fick)

Kommentarer
Postat av: Sanni

Men guuuud! Får man lov att vara så söt? Jag smälter bara av att titta på bilderna, kan tänka mig att du bara var en våt fläck efter att ha gosat med dem.



Och så fina små vattenfall, såg riktigt mysigt ut. Synd bara att du var bakis, lite svårt att uppskatta vacker natur då kanske..

2008-06-19 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback