Födelsedag!

Hela helgen har varit så bra och verkligen gått i festens tecken!

I Fredags blev jag bjuden på  restaurang och vi åt 3-rätters och drack vin, jag somnade vid 21,00.. underbart!!

På lördagen så städade vi, jag åkte och bytte hello kitty tunikan till en stl M ist, vi hämtade micke & Molly, handlade på systemet och jag bakade. Sen kom folket och det blev fest, de sista gick vid 02,00 någonstans

Igår gick jag upp kl 10,00 och började steka kyckling till maten jag skulle bjuda på.. det var ett nytt påhittat recept från min sida som jag tänkte slänga ihop, det blev tydligen en hit för folk åt upp nästan allt och det som för mig skulle bli några matlådor blev nu endast en matlåda.
Men riktigt kul att folk tyckte om det så mycket!! =)

Perfekta presenter och otroligt underbart sällskap alla dagarna.

Tack alla ni fina människor som dök upp, ni får mig att känna mig speciell på all plan!!

Tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback