Fest hos Lina!

i lördags var det fest hos Lina, det var mycket trevligt och jag kom hem runt 3.
På vägen hem så slockande HELA malmö kändes det som, i.a.f där jag cyklade (Från pildammarna och hem)
Jag höll på att krascha in i några bilar med cykeln när jag skulle försöka ta mig uppför trottoaren... livsfarligt.
Men roligt hade jag, otroligt kul...

A hade sagt att han skulle följa med men som vanligt i sista stund så hoppar han av, så tråkig...
Men jag höll ställningarna alldeles själv och det gick utmärkt =)

image749

Värdinnan själv, Lina är en linslus
image750

Andreas, jag & Lina i ett vad man kan kalla "Grupp foto"(?)
image751

Andreas, Gandalf & Jag
image752

Hjärtat (Kommer inte ihåg varför han kallas så men tror det var något med efternamnet)
image753

Andreas & Lina samt Gandalfs ben
image754

Sten & Jag
image755

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback