Uttråkad

Det är officiellt!!
Jag är så sjukt jävla uttråkad just nu!
Alla har semster och jag har inget att göra, förstår ni?
INGET

Jag bara sitter här, rullar tummarna, surfar, kollar i lite skvallertidningar... skriver de ynka kontrakt jag har och sen finns där inte så mycket mer... Alla mina säljare har gått på semester mer eller mindre... så tråkigt..

Och vet ni vad det värsta är?
Under tiden då man börjar slappna av så kommer andra saker fram, sådanna saker som man inte haft tid att fundera på innan, sånt som man valt att inte ta tag i eller sådant som bara blivit omedvetet undanskuffat...
Men nu är det här igen, visar sig...

Jag & A har tvförbud denna veckan, vilket kort och gott innebär att vi inte får se på tv utan ska ägna oss åt varandra, det är så lätt att man glömmer bort varandra i alla vardagsstress.
Att man så lätt sjunker in i samma rutiner varje dag.
Man jobbar, man käkar, man glor tv/film och sen sover man ihop...
Men vad händer sen?
Är det sen när man vaknar upp ur sin lugna rutin som man märker att denna människa har växt ifrån dig?
Eller att denna människa rent ut sagt har saker att lätta som ni aldirg hinner ta tag i eftersom ni sitter som två jävla miffon framför tv:n var dag?
Det är EXAKT DET jag menar med att OMEDVETET putta bort saker... man ser inte saker på samma sätt och det är märkligt hur ett "hur har din dag varit?" kan få andra saker eller problem runt omkring sig att komma fram.
Saker som inte behöver handla om förhållandet men som kan handla om allt annat
Jobb, fest, vänner, o.s.v..

Bahh så trött jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback