Tillbaka!

Jag är tillbaka från min semester.
Vår semester har varit underbar och alldeles perfekt.... ingenting har gått fel utan allting har flutit på... så skönt!
Nu är man dock tillbaka på jobbet, en slow start fick jag och det är jag otroligt glad över..!!!

Några bilder har jag inte hunnit lägga upp ännu, där är massor nämligen så det är onekligen ett kraftprojekt..

Vi har även hittat en lägenhet som vi ska titta på, en hyres.. i slottstaden.. vi får se vad som händer..

Miia- jupp jag jobbar ute vid jägers =)

Nu ska jag ta tag i lite saker här, ingen stress.... skönt

Kommentarer
Postat av: Miia

Ah, då får jag titta förbi nästa gång jag e där en vardag! Blir nog inte så ofta i fortsättningen men man vet aldrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback