Sandras Lägenhet

Igår hälsade jag på Sandra Motte i hennes nya lägenhet.
Hon har åter flyttat till Slottstaden och vi enades ganska snabbt om att det är där vi båda vill bo... vi trivs bäst där helt enkelt...

Lägenheten är söt men liten, dock med ett stort jättefräsht badrum!
Jag blev bjuden på en underbar pasta röra bestående av kyckling, babyspenat, soltorkade tomater och vitlök... underbart gott!! Till efterätt blev det kladdkaka och vi låg som två klubbade sälar i soffan och lät vara uppblåsta magar svälla ut...



Detta är i princip hela lägenheten, bortsett från ett 2kvm stort kök och en avlång hall men här är mysigt och när sandra berättar om sina planer så ser jag framför mig hur prefekt det kommer bli!!


Vi försökte se allvarliga ut samtidigt som vi sänkte stolen och detta tyckte vi var hysteriskt roligt, just för att man såg så jävla allvarlig ut... och jag kunde inte se allvarlig ut utan att köra min "Jag kommer döda dig" min... jag skarttade helt enkelt för mycket för att kunna se "Allvarlig" ut.... men kul hade vi.. jag riktigt kul =*D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback