Helg!

I Fredags tog jag & A det väldigt lugnt, efter jag varit och lämnat in tunikan så kom A hem med sushi och vi åt det framför tv:n för första gången på hela veckan... gott.. efter lite slötittande på tv:n så gick vi och la oss.

I lördags träffade jag Lina nere på stan, vi shoppade lite och sen cyklade vi hem till henne där vi åt en god lunch på balkongen där vi också passade på att få lite sol. resterande av eftermiddagen så sydde vi klänningar och annat och jag måste säga att det blev väldigt bra.. eller i.a.f helt ok.. garanterat något jag kan ha på mig närsom :)

I söndags träffade jag Mamma och vi gick en sväng på terrariet, väldigt mysigt och inne i aphuset var där fria apor som studsade runt och en massa vampyrhundar som hängde i taket som mamma var GANSKA nojjig över
"Tänk om de bajsar, tänk om de bajsar!!!???"
Vi gick därifrån mot shopping, mamma behövde rakblad och mascara..
Därefter bjöd jag mamma på sushi, hon hade bara ätit det en gång innan och var villig att prova igen..
Hon tyckte om det men hon ogillade torsken och ingefäran smakade våtservett enligt hennes utsago!
Mamma ville ha kaffe så vi begav oss mot folketspark igen och placerade våra rumpor inne på cuba café för en väldigt smaskig cheesecake och en latte.... gott gott men ingen av oss orkade äta upp...
Mamma bjöd hem mig på lite middag i bara och jag följde med..
När jag kom hem till päronen fick jag göra trädgårdsjobb så det kändes mer som om jag var där för att jobba ist för att mysa... men det känns så mycket bättre att äta gudomlig mat när man vet att man gjort sig förtjänt av den!!

Söta lilla apan som for runt inne i huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback