Helg!

Idag är ännu en dag fyll med tristess på jobbet, dax att kanske ta med sig en bok till jobbet och läsa??

Men snart är jobb-dagen slut (Jag försöker tänka positivt) och då börjar helgen äntligen =)
Jag ska in på H&M och lämna tillbaka en födelsedagspresent och sen ska jag hem och slappa, kanske går jag ner och tränar men vi får se =)

Imorgon ska jag träffa Lina, vi ska sy. Jag var på Stoff & Stil igår och köpte lite tyger och grejer... så vi får se om jag är en naturtalang eller om jag är totalt värdelös på att sy... så kul att kunna sy sina egna klänningar och kjolar... sätta sin egen touch på det och veta att man är helt ensam i hela världen med en sådan, om man nu inte syr efter mönster...

Så på måndag lovar jag att berätta ifall jag var en katastrof eller ifall det blev väldigt bra =)

Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Shit vad snygg du är!

2008-07-31 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback