Bokad Resa!

Igår satt jag & A oss framför datorn för att se om vi hittade någon resa nu inför semestern som börjar nästa vecka.
Jag hade tidigare under dagen hittat en resa till azorerna som jag var väldigt intresserad av och den fanns kvar även nu så vi bokade den...

Så den 17/7, torsdag nästa vecka åker vi ner till Azorernas djungel för lite vandring och avslappning...
Ska bli riktigt spännande att få bada i vattenfall som sprutar ut genom bergen.. få gå genom olika bergspass och komma ut på andra sidan och se dessa otroliga vulkankratrar och vulkaner...

att få utforska denna orörda natur, där inte många turister har varit... få bada i ungdomens källa (Behövs det verkligen?)
Få se dessa vackra vyer som förmodligen kommer vara andetagande....

En dag under vandringen så kommer vi få tillaga en azoriansk gryta som lagas på ångorna från vulkanen..  fräckt!!!

Det ska bli väldigt spännande och jag längtar såå!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback