Wiho!

Idag åker Syster Yster och pojkvän till Mexico!!!!

Fan så avundsjuk jag är!!

MEN jag är inte avundsjuk på den långa flygresan... fy.. som att åka till LA säkert.. isch!!!

Jag får vara nöjd med regnet idag i.a.f...hah!

Löjligt!!!


Jag slutar om 1½ och då ska jag köpa lite växter skulle jag tro!

Vi får se vad som händer där helt enkelet.
Men nu kommer jag säkert inte orka när dagen är slut.... jag är så satans lat ibland så jag blir rädd för mig själv!!

Ska ni ha en mysig helg??

Imorgon kommer Anna banana & Chrille till oss och det blir Guitar Hero och Dansmattor för hela slanten...

Söndag förmiddag kommer fyllas med lägenhetsvisningar...
A's föräldrar vill bowla på söndagkväll men vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback