Vad gjorde Ni i helgen?

Hoppas ni haft en bra helg!

I lördags så träffade jag Sandra D, vi gick (Eller halkade) ner på stan och in på waynes för en god morotskaka och en vanilj-latte.
Vi småsnackade och hade det riktigt trevligt...
Sen gick vi en vända på stan och mitt i allt så slocknade hela city, allting blev bäcksvart!

På kvällen så brjade det snöa och jag & A hade hämtat biljetter för vi skulle på bio, det var riktigt romantiskt och mysigt att gå där i snön, vi såg Alien VS Predator 2 (Denna var mycket bättre än 1:an) sen traskade vi hem igen.

Vi tog en genväg och gick igenom folketspark. När vi kommer fram till vår grind så är det stängd! PANIK utbryter och vi får springa igenom parken för att hinna innan han låser oss inne och vi får betala dyra pengar för att bli utsläppta... därefter så rusade blodet och adrenalinet och man blev olyckligtvis påmind om hur dålig kondis man har...

Söndagen så pluggade jag teori, städa och min syster kom förbi en snabbis.... mysigt

Hur har ni haft det i snö/is-kaoset?

Fråga: VARFÖR blir skåneland så lamslagna så fort det blir snö eller is?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback