Trevligt!

Igår tränade jag IGEN, fan det är tredje dagen i rad och det kändes inte alls bra...
MEN det som ÄR BRA är att man själv kan välja vilka delar man vill träna när man tränar styrketräning...

Lite lätt uppvärmning på cykel eller löpband sedan kör man de områden som man INTE har träningsverk i.. smart va?

Jag tränade med Sandra D och det var jätte bra, man kunde snacka lite skit sammtidigt som man gjorde sitt.. ibland är det skönt med simultanförmåga!
Gjorde en ordentlig stretch och har faktiskt ingen träningverk(Inte mer än innan i.a.f)!

Vi skulle egentligen iväg och köpa en stor växt till hemmet (De har REA på växter nu) så 50% är riktigt bra... hittade ett jätte fint träd med flätat stamm som nu bara kostar 300:-... det har jag siktat in mig på..

Ikväll ska jag träffa Sandra Motte och vi ska ta en fika, kanske hänger hon med och hämtar hem trädet i bilen?
Annars blir det i helgen...

P.S Jag känner på mig att jag tillslut kommer avsky min kollega men det blir en annan historia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback