Trevlig Helg?

Har ni haft en bra helg?
Min har varit extraordinär!

I fredags så blev det träning sen en burk tonfisk på kvällen (Lagom gott)

I lördags så köpte jag lite växter och planterade om dem, jag köpte även kattgräs till kittsen hemma och de blev helt förälskade i det.. som tack så spydde de på golvet!
Anna & Christian kom på kvällen och vi käkade chokladfondue, spelade Guitar Hero och dansade på dansmattorna... det var riktigt kul och vi var alla helt slut på natten...

igår blev det några lägenhetsvisningar, får se om det blir något.. lite shopping på IKEA (Täcken & Kuddar) och bowlning med A's föräldrar..
A's pappa berättade att han fått åldersdiabetes... tråkigt MEN det finns så bra mediciner och än så länge behöver han inte ta dem...
A blev ledsen, inte över beskedet (Eftersom det inte är så farligt) men eftersom detta är den första ålderssjukdommen hans pappa får, vilket med andra ord betyder att han börjar bli gammal...
Jobbigt...

Jag ser alltid på mina föräldrar som odödliga.... det är ju inte så...
Sånt är jätte jobbigt att inse....
------------------------------------------------------------------

Hade ni en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Sanni

Hmm, med tanke på att man faktiskt kan få åldersdiabetes i 30-årsåldern så har väl jag ena foten i graven.. Men visst är det jobbigt när man tänker på att ens föräldrar antagligen inte kommer att leva om 20-25 år. Man tar dem ofta för givna och som du säger så tror man att de är odödliga.

2008-01-14 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback