Sista dagen på min vecka

Hur har er vecka varit?
Min har gått riktigt fort, redan är det fredag.. så skönt!

Jag gick hit i spö-regn imorse och nu sitter jag här med våta strumpor, våta byxor och våta skor.... tacksam är jag för att jag har truckskor som jag kan ha på mig istället... en bra idé vore ju att ha med sig ett par extra strumpor att ha liggandes här i någon låda???
Får skriva upp det!

Igår kom min Mammi på "Överrasknings-besök"... det var jätte roligt och gjorde i princip hela min dag!
Vi hade aldirg ens pratat om det men helt plötsligt stod hon här!!

Busschauffören försökre lura mig på 1 spänn idag, det är ingen big deal men rätt ska vara rätt..
Jag t.o.m räknade mina mynta fra,för honom och sa högt: EN, TVÅ, TRE o.s.v
Han förstod inte och jag tog min biljett och gick....

En tant gned sitt kön mot mitt knä på bussen häromdagen, hela jävla bussresan hem!!!
Vidrigt!!!
Jag flyttade på mitt knä men hon lyckades ändå hitta dit.. gång på gång på gång!!!

I helgen blir det mest teoriplugg för mig, nästa vecka smäller det ju!
På lördagen ska vi träffa Sandra D & Rille.. de har bjudit hem sig till oss.. undrar vad de har för planer??

På söndag ska jag försöka träna, hoppas mitt knä är bättre... det har börjar " Klicka" i det när jag går eller cyklar...

Hoppas Ni får en alldeles underbar helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback