Rött vin!

Vi blir bjudna på middag hos Sandra D & Rille på lördag och vi fick i uppgift att ta med oss vinet..

Så jag sticker inom systemet efter jobb, handlar på mig en låda och åker hem...

Jag har tackat nej till olika förslag från kompisar i helgen, jag måste plugga!!!
Jag har sagt att jag inte ska boka NÅGOT på dagarna utan det är bara jag, min bok och min cd-rom...
Verkligen FAB!!... nu ljög jag.. jag känner mig stressad över att klara provet...

Jag tror säkert att det kommer gå bra men det är ju allting runtomkring
"Vilken typ av frågor är det jag borde öva på?"
"Hur ser deras frågeställningar ut?"

Det som också är nytt för iår är ju att man måste kunna regler för miljöbil... VAR I HELVETE hittar jag sådant??
blä, blä, blä.

Min syster och pojkvän är i Mexico och båda är magsjuka??
Ända tills jag fick reda på det så var jag avundsjuk... Just NU? Not so much...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback