Rätt lugnt

är det dax att fundera på sommarsemester nu då??

Jag har det riktigt lugnt på jobbet idag och kollade upp lite paketresor

Jag har några funderingar som jag kollat upp priserna (Som faktiskt är riktigt billiga) till
* Venezuela
* Mauritius
* Indonesien
* Madeira
* Aruba
* Miami/Kuba


........ massor av alternativ finns.. en del billigare än andra...

Nu måste man kolla budgeten, hur mycket måste man spara??

Har ni några planer på sommarsemester ännu?
Vart ska ni åka??

En sak är säker... jag är ingen som tycker att "Resa inom Sverige" räcker...

Jag åker dock gärna bort över en helg med vänner och myser, mer än gärna...

Nu ska jag vara nyttig och jobba lite

Ikväll blir det träning


Kommentarer
Postat av: Miiaiia

Här är USA och något semester resemål med barn planerat, ev Portugal eller Sicilien...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback