Idag firar vi 3 år!

Idag är det 3 år sedan jag och A "Officiellt" blev tillsammans... tiden går så rysligt fort...
Mitt längsta förhållande någonsin... det måste ju betyda något??

Vi ska käka på Mosaik ikväll hade vi tänkt men det verkar vara svårt att få tag i personal.. kan ju vara så att de öppnar först vid 16,00 eller så...

Jag hade lika väl kunnat stanna hemma med grillspett från greken och en vinare... lite massage och en bra film... gyllne!!!

Med tanke på att jag somnat runt 21,00 varje kväll sedan jag började på det nya jobbet så ser väl inte utsikterna speciellt bra ut??
Jag kan såklart offra mig några extra timmar för A's skull... =)

Vi har lagt bud på en lägenhet i slottsstaden, på samma adress som vi bodde på innan, fast på andra sidan gatan.. vi har bjudit över de som bjöd innan oss och nu har det legat lugnt över jul & Nyår.. säljaren börjar väl känna pressen....
I vilket fall som helst så vill vi se om det finns någon som vill hyra vår lägenhet, 1:a hand såklart.. och det är alltid roligare och säkrare att lämpa över till någon man litar på och kan gå i god för... det känns bra ifall man vill hyra av akelius igen i framtiden... att de kanske har några papper där det står "Medgörlig medborgare".. kanske??... det hade i.a.f varit bra

Så, så ligger läget just nu... får väl se vad som händer...

Idag har det blivit mycket kakor och gott...
Först så kom vår leverantör från Tudor med semlor.. mådde ganska illa efteråt..
Efter lunchen kom Magnus in med en stor choklad-ask och tvingade en att ta minst 4 bitar (Alla ligger än så länge på en bit papper framför datorn
Några turkisk peppar slank ner mellan varven och på eftermiddagsfikat så serverade Lina (Som fyller år idag) kako som smakade som små bitar av heaven!!!
Ett recept som ska sparas!!!!


Nåja, snart slut för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback