Fy för!!!

Ett samtal mellan mig och en kollega.

Jag: Såå du har också katter?

Kollega: Ja, en hane och en hona

Jag: Roligt.

Kollega: ja, men det är inga "Riktiga" katter

Jag: Hur menar du då? bond-katter?

Kollega: Ja, precis.. de vill lixom inte kela utan kommer när de själv vill..

Jag: Jo, så är det med katter, de "behöver inte dig"...är honan kastrerad eller blir den en massa bebisar?

Kollega: Hon är inte kastrerad men hon är så jävla dum så hon lägger dem på samma ställe verje gång.

Jag: jaha? Säljer du dem då?

Kollega: Nää, de åker i tunnan.

Jag: Hur menar du då?

Kollega: Jag dränker dem......

JAG DRÄNKER DEM säger han med en ton så det låter som om det skulle varit OKEJ!!!!!!!!
Det är vardag för honom.....
Jag blir helt paff, jag bara sitter där...

DRÄNKER DEM!!!!

Hon blir på smällen ganska ofta också tydligen!!!!

Medan jag sammlar mig fortsätter konversationen mellan en annan kollega om hurvida man ska vrida nacken av dem och om det är samma som med fiskar..

När jag sammlat mig så frågar jag

Jag: Du har inte funderat på att kastrera henne????

Kollega: Jo, jag borde kanske åka in med henne..

BORDE???!!!!

B O R D E ! ! ! ! ? ? ? ?

Usch.................................

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad i h-e!!!!!!!!!!! Jävla idiot!!!
Hur fan kan man vara så känslokall??

Har du inlett ett korståg för att han skall kastrera henne nu då?

2008-01-16 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback