För de som verkligen bryr sig...

Har tagit en bild på min arbetsplats... bättre sent än aldrig eller vad säger ni?

Där det sista fönstret tar slut (Längst ut till höger på bilden) där börjar min kollegas bord. vi är två som delar på rummet.. det är gigantiskt!!!

Ser ni min alldeles utroligt vackra truck-plansch i bakgrunden?
Ser ni även att jag som valigt har mycket skit på mitt skrivbord?
Till skillnad från på TO så är det inte skräp utan saker som måste göras.. både på gott och ont kan man väl tycksa

image677

Brevid mig har jag en Ängel som jag fick av A's mamma i julklapp.. den är sådär riktigt ful-söt så den får stå här och titta på mig medans jag jobbar.. den gör mig glad =)

image678

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback