Bragd-guldet

Jaha, det har fortfarande inte blivit någon träd-hämtning.. osis.. kanske idag??

A vill att vi ska åka och träna efter jobb, jag vetifan... jag har ju lovat att träna med honom de dagar då han är ledig.
Det är lättast eftersom han kan hämta mig från jobb och att vi kör direkt ut...
MEN nu är det ju såhär att jag redan tränat tre ggr denna veckan och musklerna måste få vila för att knyta ann till varandra igen......

På ett sätt så har jag lust att bara säga nej, åka och handla trädet och sen laga någon god middag...

MEN

Eftersom jag är en sådan jävla pushover så kommer det sluta med att vi åker och tränar, kanske hämtar ett träd på vägen hem, äter en tonfiskburk och slappar....

Vad välja???
------------------------------------------------------------

Motte var hemma hos mig igår och det var trevligt, hon hade köpt med sig fika och vi pratade och snackade skit som vanligt... härligt... det var alldeles för längesedan
Jag var jätte trött och somnade vid 21:00... sen drömmde jag en massa hemska drömmar resten av natten...
Sov väldigt oroligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback