Ajaj

igår hade jag fruktansvärd träningsvärk i magen och ändå gick jag och tränade, idag är det värre... jag får skylla mig själv...

Det som ofta är på tapeten på jobb just nu är "50-års resan" för Er som hängt med dåligt i bloggen så bjuder företaget alla anställda på en resa till österrike, det är planerat skidåkning och sprit... fan.. redan där så är kombinationen inget vidare.
Vi ska tydligen göra en mängd annat fick jag reda på igår..

Hotellet vi ska bo på har tydligen en SPA-avdelning... JAHA?! vet ni vad det innebär?
Man måste ha bikini, OCH man måste visa upp sin glåmiga kropp inför alla ens arbetskamrater... hujhuj....
Därför så är det hårdträning som gäller (Behöver nog inte överdriva om man kikar på resten av folket som jobbar här) Även om det faller bort lite träning här eller där i utbyte mot annat nöje så ska jag tamigfan SOLA innan jag åker, jag vägrar stå där ute i snön och inte ens synas (Fast det kanske lite lika bra)


ett otroligt, ytte pytte litet problem egentligen men jag ville bara få det ur mig =)

Var säljs det bikinis under vinterhalvåret förästen??
Det finns kanske bara så otroligt tråkiga nu när säsongen inte är här??
Stadium, intersport och alla de där sportaffärerna?

hmmm, tåls att fundera på....

Medan jag funderar här hemma i kalla, regniga, blåsiga och snöblaskiga Sverige så åker min syster ihop med påhäng till Mexiko!!! I TRE HELA JÄVLA VECKOR!!!!!!!!!!!!
Jag då?
Jo, jag blir inte lottlös, jag har vattenpatrullen medans de är borta (Alltså vattna ett par sketna blommor)

Jag hatar i smyg och jag tycker ni andra också ska göra det....

Men vacker är hon, vacker som en sommardag!

image662


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vafan, den bilden är ju förjävlig =) men tack för att Du är världens finaste lillasyster! Älskar att läsa Din blogg och förresten, vem var iväg i USA när någon annan fick slita röven av sig ombord på ett fartyg hela fucking sommaren?!

2008-01-09 @ 12:38:04
Postat av: Anonym

Twilfit har bikinis!

2008-01-10 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback