Vad ska ni göra?

Idag är det Fredag, ännu en vecka har gått.... sprungit iväg snarare...

Vad ska ni hitta på i helgen?
Min helg kommer fyllas med Kalas..

Jag ska försöka slå en titt på melodifestivalen också... de flesta lär väl sitta bänkade?

Idag ska jag träna, sen ska jag åka och kika på zoocity och sedan blir det hem för att laga mat... kommer förmodligen vara helt slut
Idag blir det BARA konditionsträning... crosstrainer och allt det där skitet.. blir lätt så rastlös.. det händer lixom inget.. man kommer inte frammåt eller någonstans... blir deppad bara jag tänker på det....

Imorgon Lördag så ska jag till körskolan på morgonen, sen ska vi hem till Sandra Motte och hälsa på hennes Lilla kissekatt som hon är stödhem åt...därefter åker vi iväg och shoppar lite kläder åt A (Säkert något åt mig också). på kvällen måste vi hem till A's föräldrar för att fira A's pappa, jag ska försöka kika lite smått på melodifestivalen..

Söndag är det nytt kalas på G. Mamma ska firas och detta börjar redan 14,00. vi ska dock hinna med att kika på den lägenhet vi lagt bud på.. det är på tok för lite för att kika på en lgh en gång för att sedan investera 1,3 miljoner i den... jag känner i.a.f så.. jag skiter inte pengar =) vill veta att det är något att ha.

Så det är väl vad jag ska hitta på....

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Miia

Här blir det Wallmans ikväll o inggggget mer planerat mer än att handla lördagsgodis med töserna imorgon! Hoppas ni får en härlig helg o berätta hur lgh var/är! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback