The Heeling Process

Nu är läkeprocessen igång.. det känns...
Det stramar och svider konstant.... en irriterande känsla....
Jag vill nästan säga att detta är jobbigare att uthärda än själva tatuerandet eftersom detta är "Konstant pågående"
När jeansen nuddar så svider det, när jag vrider benet i en konstig position så svider det och stramar...

MEN det är fortfarande inte alls i närheten av outhärligt... ni vet kanske hur det är?
Om man har ett sår som man ständigt stöter vid, eller om man har ont i en muskel en dag och du känner det i varje rörelse du gör....

En irriterande smärta (Om man ens kan kalla det smärta) helt enkelt....

Min frukost brukar bestå av två knäcke och ska jag lyxa till det så har jag lite youghurt till... jag tycker själv att jag är ganska duktig, jämnfört med att jag knappt äter frukost annars...
Så idag lyckades jag ta med mig müsli till jobb och youghurt.. jag är så mätt och energin bara sprudlar.. jag känner en markant skillnad mot andra dagar....
Antingen är jag bara "Extra" pigg idag eller så spelar det verkligen så stor roll som "Proffsen" säger.. om man lägger en stadig frukost som grund så str man sig längre och enegrin räcker längre...

Fan, de där "forskarna" har kanske inte helt fel ändå..................? ? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback