T.G.I.F

TGIF allesammans!!!

Vad har ni för planer inför helgen?
Något spännande?
Något kul?
Eller ska ni bara ta det lugnt??

På lördag ska jag gå en sväng i stan med Sandra D och se ifall man hittar lite nytt...
På kvällen är vi hembjudna till Sanni & Anders på middag, ser fram emot det jättemycket!!

På söndag så ska jag ut till mina päron och träffa syster med pojkvän som kommit hem från Mexiko... blir väl lite middag och allmänt snack =)?
Ska bli så kul att höra vad de haft för sig under deras 3v av runtresande!
Jag vet i.a.f att båda blivit magsjuka... men det är väl ingen "Riktig" semester utan magsjuka... då vet man ju att man lever ;)

En kille i verkstaden har gjort ett JÄTTEFINT smyckesställ till mig som jag fick hem igår, ska ta bild och lägga in!!!

Fan, jag känner mig så uppskattad på jobb!!! (Inte med tanke på smyckesstället)
Mina arbetsuppgifter som jag gör blir erkända och folket som jobbar här är alldeles FAB...

Undrar hur länge det håller i sig??
Är det inte hemskt att man bara väntar på att det ska bli dålig stämning??
Känns som att leva i en dröm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback