Systra Min!

Jag är så otroligt stolt över min syster just nu!
Allt verkar gå runt för henne på ett riktigt bra sätt...
Allt händer på en och samma gång...

Hon köpte förra veckan ett hus ihop med sin pojkvän.. ett underbart hus utanför stan.. stor trädgård och fullt med möjligheter både inne som ute... ska bli så kul att få komma och titta...
Man märker att min syster fått lite storhetsvansinne för det planeras för bastu, pool.. renovering hit och dit och nya inköp, allt som ska rivas, allt som ska "Fixas"... jävlar i gatan vad det kommer kosta.. men jag vet hur det är... jag är precis likadan.. man ser hur underbart allting skulle bli, man ser en framtid och man ser en idé´men man ser aldrig alla räkningar eller offerter... men vafan.. man får ju leva lite ;)

Plus att hon numera är personalansvarig på Poolia.. det jobbet fick hon igår en jävla höjning på lönen och hon får UT mer i månaden än vad jag tjänar INNAN skatt.. men det är hon fan värd!
Jag jämnför inte oss eftersom det inte går, hon har pluggat och har studieskulder plus att hon är 10år äldre..
Hon förtjänar alla de tusenlappar hon får... plus lite till..
Hon förtjänar bara det bästa.......

Nu kom allt på en gång och jag bara väntar på att få höra om:
"Förlovningar"
"Giftermål"
"Barn"

Ta det lite lugnt nu, gör iordning en sak i taget är mitt råd... ta ett djupt andetag.. låt allt lägga sig och SEN börja planera för resten av livet...


Min syster är det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Drama sissi

Tack för alla fina ord, Du gör mig till världens lyckligaste storasyster! Och jag är minst lika stolt över Dig! Ibland händer allt på en gång och då är det bara att hänga på :) men mycket runt huset är självklart snack, vi tar en sak i taget. Och Din tatuering är SJUKT SNYGG!!! Hoppas att jag får se den live snart. Du sa att Du ville skaffa fler men mitt tips är att vänta lite för att få lite distans. Jag blev också helt hooked och ville göra fler men se så många det blivit på 12 år :)
Love u!!! /P&K

2008-02-27 @ 10:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback