Sticky!

Jag klippte sönder ett linne igår... ett linne som jag inte använt på hur länge som helst...
Jag ville täcka tatueringen med något inför sängdax... jag ville inte ligga och skava runt på mina lakan (Har hört alla rövarhistorier)
Men eftersom såret måste andas så tänkte jag att "Ahh, tyg andas ju, det är bättre än plastfolie"

Tänkt och gjort, jag klippte av en bit av linnet och tejpade fast det med el-tejp (Man tar vad man har) runt benet.. satt jätte bra och höll hela natten.. det var underbart skönt att känna mjukt mot mjukt och inte dra i tatueringen i kvalster och allt annat osynligt som ligger och myser i sängen...

Allt var perfekt... tills jag gick upp imorse... Jag klippte bort tejpen för att avlägsna tygbiten.. DEN SATT FAST I SÅRET.... skit vidrigt och ont gjorde det när jag skulle försöka peela bort det... aj aj
Så jag fick köra in benet under vattenkranen och blöta ner det för att sen se om det släppte... vilket det gjorde... men aj aj...

Tanken på att behöva göra om det ikväll tar emot lite men hellre att det gör lite extra ont än att det finns risk för att förstöra den genom att riva av skorpor i sömnen eller få fläckar på lakan och sylikt..

Får ta en bild på min super-grymma uppfinning........ =P

---------------------------------------------------------------------------------------------

Snart åker vi på skid-resan med jobbet, jag ska ut och köpa en "Skid-jacka" idag efter jobb, har kollat ut och provat... inget avancerat men något som är hyffsat billigt och bra.... Ett par vantar behöver jag också sen är jag
"Fit For Fight".......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback