Special!

Min arbetskamrat Lina har börjat arbeta i silverlera...
För Er som inte vet vad silverlera är så kommer här en lite historia:

Mitsubishi har tagit patent på denna grej.
Det är silverdelar som blir över från när de löddar deras kompenenter.
De blandar silverflisorna med bio-organiska (stavas det så?) ämnen och det blir lite som modellera.
Man kan forma leran hur man vill och sedan bränner man det med en brännare och alla dessa små bio-organiska ämnen försvinner och silvret smälter samman...
Där efter kan man slipa och göra hur man vill...
Det blir 99,9% Fin silver.. alltså inget sterling och skit utan riktigt fin silver...

Jag special-beställde en silver ring där det står "Made in Sweden" på...
Jag fick den nu och den är verkligen AS-LÄCKER!!!

Loves It
Loves It
Loves It

image689

image690

Det kostar mig 250 Spänn men det är det fan värt.

Så fort lönen kommer ska jag beställa hem ett kit själv så jag kan göra lite saker själv...
Så då mina vänner, då kan ni räkna med att alla födelsedagar och shiz kommer bli fyllda med diverse silver smycken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback