Så taggad!

Hur mycket tro ni jag fick gjort igår?
Inte mycket kan jag berätta
Ingen solning
Ingen träning
Ingen shopping

MEN, jag fick storhandlat lite istället.. så det fanns tid över för solning om jag velat men jag orkade helt enkelt inte gå ner igen.. jag var för bekväm för det ;)

Så Matlagning och mathandling blev det...

Jag sitter och funderar mig sönder och fördärvad på vad jag ska bjuda gästerna på i helgen... Jag försöker också få till något som kan liknas vid en planering om hur jag ska fördela mitt arbete under dagarna....
Jag vill alltid göra allt så jävla avancerat.... det är skit dumt egentligen....
Varför inte bara slänga fram en bit kött och några kroketter??
Jo, för att det är så satans tråkigt...
Jag äter det mer än gärna borta och ser det inte alls som något tråkigt då.. Men när JAG själv ska stå för tillagningen så vill jag inte ha det så...
Då får jag ju å andra sidan sluta gnälla över något som jag med vilje själv sätter mig i...

Jag funderar lite...

Kanske finns där något som är enkelt men speciellt?

Jag letar...........

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6 Dagar Kvar.... dax att ta tjuren vid hornen

Kommentarer
Postat av: Sanni

Men du, det behöver inte vara så väldans speciellt. Vi gillar det mesta och en köttbit och lite potatis eller nåt funkar hur bra som helst :) Men jag är precis likadan. Gillar vanlig mat när jag blir bortbjuden men har problem med att bjuda på det själv utan ska alltid krångla till det.

Ses på lördag, det ska bli jättekul! Hoppas Anders överlever katterna bara.. :)

2008-02-20 @ 13:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback